GTranslate

French German Italian Portuguese Russian Spanish

Hledej na celém webu

Nejnovější download

Fórum-Nové Příspěvky

Nejnovější články

Train mechanic simulátor
čtvrtek 1. červen 2017 17:18
article thumbnailNový a velmi zajímavý simulátor oprav lokomotiv a vagónů. Simulátor má vlastní tratě s úkoly, kde musíte dopravit poškozené lokomotivy do depa a tam je posléze co nejekonomičtěji opravit. ...
More inHlavní  

Kunena Statistics

  • Total Users: 2256
  • Latest Member: alexa
  • Total Posts: 18.5k
  • Total Topics: 123
  • Total Sections: 1
  • Total Categories: 17
  • Today Open: 0
  • Yesterday Open: 0
  • Today Answer: 0
  • Yesterday Answer: 0

Foto Galerie

Kdo je připojen

Právě přítomno: 138 hostů a žádný člen

Jak na přepisovatelný text

Hodnocení uživatelů:  / 5
NejhoršíNejlepší 
 
Občas se mě někdo ptá, jak se dělá přepisovatelný text, a abych se přiznal, píšu to i pro sebe, protože zapomínám a po několika týdnech pátrám a tápu taky. 
 
Postup je velice jednoduchý:
 
1. Vymodeluj objekt.
2. Na místa, kde chceš mít text, umísti pointy. Musíš je dát tak, aby osa Z mířila k tobě, osa X doprava a Y nahoru.     Ideální je, když umísťuješ point v tom pohledu, kam text míří. Například když má být text vpředu, použij pohled         "Front“. Tím se automaticky nastaví pozice pointu správně a nemusíš ho nikam otáčet.
3. Umísti point na správné souřadnice (kde bude střed textu) a asi centimetr před stěnu.
4. Pojmenuj point (pointy) jako a.name0, další jako a.name1, a.name2 atd.
 
Tohle je jednoduchá smyšlená zastávka bez textury, je to jen ukázka. Všimni si, jak ty pointy MÍŘÍ OSOU Z VEN OD STĚNY.
 
 
Teď si uděláme config:
 
kuid                                                              <kuid:143693:25380>
username                                                      "RG tutorial stanice a text"
region                                                           "Czech republic"
type                                                              "Drážní stavby"
kind                                                              "scenery"
trainz-build                                                     2.4
category-class                                               "BT"
category-region                                             "CS;CZ"
category-era                                                 "1990"
light                                                              1
 
mesh-table
   {
      default
      {
        mesh                                                     "stanice.im"
        auto-create                                            1
   
      effects
      {
         0
         {    
 
             kind                                                  "name"
             fontsize                                             0.4
             fontcolor                                           255,0,0
             att                                                    "a.name0"
          }
  
          1
          {
              kind                                                 "name"
              fontsize                                            0.2
              fontcolor                                          0,0,0
              att                                                   "a.name1"
              name                                              "name"
            }
 
            2
            {
  
               kind                                               "name"
               fontsize                                          0.2
               fontcolor                                        0,0,0
               att                                                 "a.name2"
               name                                             "name"
            }
        }
    }
}
 
author                                                            "Rubik"
organisation                                                    "Rubikova garaz s.r.o."
contact-email                                                  "Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript."
contact-website                                              "http://trainz.rubikovo.name"
license                                                            "free pro nekomercni pouziti – free for noncomercial use"
description                                                      "Tutorial na prepisovatelny text, sci-fi stanice bez textury, 160 polygonu"
 
 
 
Nás teď zajímá část effects v mesh table. Hodnota fontsize udává velikost písma, většinou bohatě stačí 0.2 – 0.3, piš to s desetinnou tečkou. Další je fontcolor, to je hodnota RGB. Jsou to 3 čísla od 0 do 255, černá barva je 0,0,0. V configu je pro ukázku i barva červená, to je 255,0,0.
To je asi tak všechno, pokud je vše v pořádku, výsledek bude vypadat nějak takhle. Připomínám, tento budník je jen ukázka a nikdy se nedostane ven, slibuju…
 
 
 

Přidat komentář

Pravidla diskuse

Odesláním příspěvku bere přispěvatel na vědomí tato pravidla diskuse a vyjadřuje s nimi souhlas. Redakce si vyhrazuje právo odstraňovat nebo upravovat příspěvky porušující pravidla, v případě opakovaných prohřešků zablokovat danému uživateli možnost komentovat články.

Příspěvky, které mohou být v rozporu s právními předpisy České republiky nebo s dobrými mravy, zejména pokud jde o ochranu osobnosti, osobních údajů a dobrého jména, budou smazány. Týká se to zejména komentářů obsahujících hrubé urážky, vulgární výrazy, pomluvy, výhrůžky, provokace, rasistické výroky nebo příspěvků poškozujících dobré jméno nebo jiné oprávněné zájmy portálu, vydavatele a autorů.

Čtenářům poskytujeme zdarma prostor pro svobodné vyjádření a výměnu názorů. Příspěvky nesouvisející s tématem článku nebo záměrně vyvolávající flamewar, spam, reklamní a nerelevantní odkazy včetně vlastních stránek budou smazány. Je také zakázáno vkládání stejných příspěvků do více diskusí najednou.

Autor musí uvést jméno/přezdívku a platnou e-mailovou adresu (ta nebude nikde zveřejněna) – není přitom nutné uvádět celé jméno, je však zakázáno vydávat se za jinou osobu nebo zveřejňovat identitu či osobní údaje jiných osob proti jejich vůli. Provozovatel nenese odpovědnost za obsah jednotlivých příspěvků ani neručí za skutečnou identitu jejich autorů.

Časté otázky (FAQ)

Odeslal/a jsem komentář, ale ten se neobjevil, co mám dělat?
Je možné, že váš komentář vyhodnotil automatický filtr jako spam nebo ho zařadil ke schválení moderátorem diskuse. V takovém případě komentář neodesílejte znovu, ale počkejte na jeho vyhodnocení a schválení (zpravidla do několika hodin).

Můj komentář se mi po odeslání zobrazil, ale pak zmizel.
Komentář se v systému uložil, ale zřejmě ho automatický filtr vyhodnotil jako spam a tedy nebyl vůbec zveřejněn. Ze svého počítače jej však máte možnost i tak po určitou dobu vidět, protože zůstává v mezipaměti prohlížeče. Pokud se automatický filtr zmýlí, je komentář dodatečně schválen a objeví se všem čtenářům.

Mažete komentáře s názory, které se vám nelíbí? Je u vás cenzura?
Ne. Pokud komentář splňuje výše uvedená pravidla diskuse, je zveřejněn bez ohledu na názor editora. Cenzura znamená státní kontrolu nad médii a je v ČR zakázaná, s dodržováním pravidel diskuse a výkonem vlastnických práv na serveru (možnosti resp. povinnosti redakce mazat nevhodné komentáře) nijak nesouvisí.


Bezpečnostní kód
Obnovit

Trainz-Moravia, Powered by Joomla!